Its me my name is alyssa i love too sing and write poems and my own songs i do my own thing fuck what a hater say cause i aint down widd it im me im gon always be me cause i live by what i go through and i keep an eye open for fake niggas and hoes i love my family some times i have 2 tattoos and my birthday is august 12, 1993 im 18 yrs old now

Β«


Yasssss This Is Exactly How I Felt When I Found Out My Big Bro Shan Was Killed #RipShanD #RipToy #IRelateToReality S/O @eastside_ivo For The Reality Expression I Felt Inside That I’m Hiding Inside My Soul. πŸ™πŸ‘ŒπŸ’―πŸ‘πŸ™ŒπŸ™

Just Getting Home. Lord Please Let Me Be Off Tonight And Tomorrow. And It Would Be Soooo Real If My Schedule Was Changed Too Being Off On Friday And Saturday πŸ™πŸ™πŸ˜©πŸ˜©

Just Getting Home. Lord Please Let Me Be Off Tonight And Tomorrow. And It Would Be Soooo Real If My Schedule Was Changed Too Being Off On Friday And Saturday πŸ™πŸ™πŸ˜©πŸ˜©

Good Morning

Good Morning

Yasssss πŸ’¦ 😘

Yasssss πŸ’¦ 😘

πŸ‘ŒπŸ’―

πŸ‘ŒπŸ’―

Bro WTF. I Swear I Know All Three Of Them. Alief Goin Through It. Ever Since Toy Got Killed Alief Ain’t Never Been The Same SMH. 😀😀

Bro WTF. I Swear I Know All Three Of Them. Alief Goin Through It. Ever Since Toy Got Killed Alief Ain’t Never Been The Same SMH. 😀😀

πŸ˜πŸ˜πŸ‘…πŸ’¦πŸ’¦

πŸ˜πŸ˜πŸ‘…πŸ’¦πŸ’¦

Lol #ByeFelicia Ha! πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜­πŸ˜­πŸ˜‚

Lol #ByeFelicia Ha! πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜­πŸ˜­πŸ˜‚

hurt me when I found out you had pussy in ya heart nigga I kept it so muthafuckin real wit chu that I was blind cuz I was to busy showing love I ain’t see the signs when you needed me pussy I came through every time whether u was right or wrong fuck nigga I was riding πŸ˜‘πŸ˜€πŸ‘

hurt me when I found out you had pussy in ya heart nigga I kept it so muthafuckin real wit chu that I was blind cuz I was to busy showing love I ain’t see the signs when you needed me pussy I came through every time whether u was right or wrong fuck nigga I was riding πŸ˜‘πŸ˜€πŸ‘

I broke bread wit chu nigga showed you how I live You talkin nigga but you don’t understand what real is When it came to you pussy ass nigga I would of killed but it was my fault nigga I kept it too real. “Fuck That Nigga. And All The Niggas He Fuck With All Y’all Can Get A Bullet” FUCK OUT MY LIFE NIGGA. SMH. 😑😠😀

I broke bread wit chu nigga showed you how I live You talkin nigga but you don’t understand what real is When it came to you pussy ass nigga I would of killed but it was my fault nigga I kept it too real. “Fuck That Nigga. And All The Niggas He Fuck With All Y’all Can Get A Bullet” FUCK OUT MY LIFE NIGGA. SMH. 😑😠😀


Theme: 'Thisbe' by Helenista